Strokoven zdravstveni nasvet je vedno dobrodošel, ko se nas nekaj loteva, a ne vemo točno, kaj. Težava se pojavi, ko nam zaradi prezasedenosti ne uspe priklicati svojega osebnega zdravnika, da bi se z njim lahko posvetovali.

 

Osebni zdravniki so zaradi narave svojega dela, še zlasti v trenutnem epidemiološkem okolju, težko dosegljivi. Prav tako ne delajo ves čas, naše težave pa se lahko pojavijo tudi zunaj njihovega delovnega časa. Takrat posežemo po prijateljih zdravnikih, sprašujemo posameznike na forumih in beremo razne članke na spletu.

 

 

Kakovosten zdravstveni nasvet

 

Najboljši zdravstveni nasvet, ki ga lahko dobite, boste prejeli s strani svojega osebnega zdravnika. Ta vas namreč že leta spremlja na podlagi zdravstvenih težav, vas dobro pozna in vam lahko zelo hitro svetuje najboljšo možno rešitev glede na vaše morebitne spremljajoče bolezni kot tudi druge značilnosti. Žal nam osebni zdravniki niso dostopni 24 ur na dan, 7 dni v tednu, kar je seveda razumljivo, saj so tudi oni samo ljudje. Včasih pa do njih težko pridemo že znotraj delovnega časa njihovih ambulant.

 

V takšnih primerih lahko iz strahu, skrbi ali obupa posežemo po informacijah s spleta. Te pa niso vedno enako zanesljive, prav tako pa pokrivajo zelo splošne skupine ljudi in nam lahko celo škodujejo. Tako splošni, »čez palec« podani zdravstveni nasveti na spletu so lahko naš največji sovražnik.

 

Kako si torej zagotoviti kakovostno obravnavo? Nekateri se, ko imajo hude težave, odpravijo tudi na urgenco, ki pa ostaja kraj za zgolj nujne zdravstvene primere. Kaj naj storimo tisti, ki se le slabo počutimo, a ne znamo oceniti, zakaj?

 

Halo Doktor vam lahko pomaga pri pridobivanju visokokakovostnih zdravstvenih nasvetov, še posebej, ko vaše težave ne zahtevajo nujne medicinske pomoči. Visok standard lahko zagotavljamo s številnimi specialisti družinske medicine. Ti s svojimi dolgoletnimi izkušnjami lahko pomagajo tudi na daljavo, podobno, kot bi vam pomagal osebni zdravnik prek telefonskega klica. Ker so prikrajšani pri razpoložljivosti vaše zdravstvene kartoteke in zgodovine zdravstvenih obravnav, klic ne bo potekal popolnoma enako, kot ste vajeni, a zato storitev ne bo nič manj kakovostna.

 

S pomočjo videoklica lahko naši zdravniki še bolj izčrpno opravijo posvet, saj je to, da vas zdravnik vidi, včasih ključno za ugotavljanje, v čem je pravzaprav težava. Prav tako se nam pri Halo Doktor ne mudi. Naši zdravniki se vam lahko med pogovorom zares posvetijo, ne da bi na vrata trkali drugi pacienti, povprečje obravnav pa je daljše od te, ki vam jo lahko nudi vaš osebni zdravnik. V primeru, ko zdravniku na daljavo ne uspe oceniti, kaj točno bi lahko bilo narobe, vas lahko napoti na fizični pregled v ambulanto, na dodatno diagnostiko, v laboratorij ali pregled pri specialistu.

 

Sproščen, a izčrpen pogovor navadno pripelje do najboljših rezultatov. Zdravniki lahko s pozornim poslušanjem pacienta kar najboljše ocenijo njegovo stanje in svetujejo, kako naprej, pa naj gre za javno ali zasebno zdravstveno mrežo.

 

 

Zdravstvena podpora na vsakem koraku

 

Dostop do zdravstvenega nasveta in oskrbe je ključen, če želimo dovolj zgodaj in učinkovito odpraviti naše zdravstvene težave. Ko so skrbi upravičene, je dobro imeti ob sebi strokovnjaka, ki nam bo lahko dobro svetoval in z nami pripravil načrt zdravljenja. 

 

Halo Doktor lahko dopolnjuje zdravstveno oskrbo, ki jo prejmete s pomočjo vašega osebnega zdravnika ali ko vam slednjega  ne uspe priklicati. Prav tako vam omogoča jasen načrt zdravljenja, napotitev na potrebno diagnostiko in vas spremlja skozi proces zdravljenja večine vaših zdravstvenih težav. Naši zdravniki vam lahko svetujejo pri izbiri primernih zdravil, napotitvi na fizični pregled z vso potrebno diagnostiko ali napotitev do specialističnih pregledov z drugimi medicinskimi specialisti in strokovnjaki.

 

 

Koriščenje storitve Halo Doktor

 

Za koriščenje storitve Halo Doktor morate opraviti  zgolj tri korake:

 

  1. Preveriti pri svojem delodajalcu ali zavarovalnici, če lahko koristite storitev.
  2. Na spletni strani Halo Doktor opraviti REGISTRACIJO.
  3. Ob zaključeni registraciji se lahko kadarkoli PRIJAVITE.

 

Ob prijavi boste dostopali do zdravnikov takoj ali po predhodno dogovorjenem terminu, odvisno od vaše časovne razpoložljivosti in potreb.

Za dodatne informacije nam lahko pišete na naš elektronski naslov info@halodoktor.si

Preberite tudi

Kako v najkrajšem času pridobiti zdravstveno oskrbo?

Javno zdravstvo je kompleksen sistem razpoložljivosti, potreb, financ in kompetenc, zato se v njem včasih kar izgubimo. Kako priti do celostne zdravstvene oskrbe v najkrajšem času in zakaj sploh pride do čakalnih dob, si lahko preberete v spodnjem prispevku.

Kako ravnati ob odsotnosti zdravnika

Kaj storiti v primeru odsotnosti zdravnika in kako pridobiti informacije o nadomestnem zdravniku ali zobozdravniku?

Posvet z zdravnikom kot preventiva nastanku hujših zdravstvenih težav

Preventivni posveti z zdravnikom lahko preprečijo nastanek hudih bolezenskih težav, saj se zdravniki tako posvetijo našemu življenjskemu slogu in nam pomagajo zdravje ohraniti, ne zgolj zdraviti bolezni. Več v prispevku.

Knjige

POGREŠATE ŠE KAKŠNE VSEBINE?

Uredništvo portala ČakalneDobe.si z veseljem prisluhne vašim željam. Če na portalu še ni objavljene vsebine, ki vas zanima, nam jo lahko predlagate s klikom na gumb.

Predlagajte vsebine

ZAPRI ×