• Za več informacij glede delovnega časa kontaktirajte izvajalca.
  • Naročite se lahko prek telefona, e- pošte, obrazca na njihovi spletni strani (https://estetika-omnia.si/contact/) ali preko vtičnika spodaj na profilu. Dodatna telefonska številka: +386 70 879 555.

Izberite storitev in se naročite na pregled žilne kirurgije.

Z izbiro storitve iz spodnjega seznama se lahko sami naročite na želeni termin. 
V prvem koraku izberete storitev, v naslednjem pa izberete datum in uro. 

žilna kirurgija omnia

Zakaj se naročiti na pregled v Kliniko Omnia?

V Estetiki Omnia vam pregledamo žilne spremembe in svetujemo najbolj primerno zdravljenje za vas:

  • flebektomija oziroma kirurška odstranitev krčnih žil oziroma večjih varic s skalpelom,
  • sklerozacija ven oziroma zapečatenje pajkastih žilic ali manjših varic s posebno peno, ki veno zapre,
  • lasersko odstranjevanje žilic na obrazu.

Z navedenimi postopki vam odstranimo vidne žilne spremembe, ne pa tudi nagnjenosti k nastajanju novih. Vsekakor pa vam po posegu svetujemo s preventivnimi ukrepi, ki lahko omilijo pojav novih žilnih sprememb.

6 storitev

Diagnostični posegi

Ultrazvočna diagnostika (UZ) Prikaži vse izvajalce

Diagnostična metoda, ki se uporablja za ugotavljanje bolezenskih procesov v notranjih organih, na žilah, v mišicah ali kitah.

NE na napotnico:
DA samoplačniško:
Redno Hitro Zelo H. Samoplačniško
Ultrazvok (UZ) vratnih žil
NE
DA
UZ ven ali arterij spodnje okončine (1 okončina)
NE
DA

Redno Hitro Zelo H. Samoplačniško
UZ renalnih arterij
NE
DA

Specialistične ambulante

Pregled pri žilnem kirurgu Prikaži vse izvajalce

Specialistična kirurška obravnava bolnikov z obolenji žil ter zdravljenje posledic.

NE na napotnico:
DA samoplačniško:
Redno Hitro Zelo H. Samoplačniško
Kontrolni pregled pri specialistu žilne kirurgije
NE
DA
Osnovni specialistični pregled žilne kirurgije
NE
DA
Razširjen specialistični pregled žilne kirurgije
NE
DA
Informacije o čakalnih dobah so pridobljene iz javno dostopnih uradno objavljenih podatkov in so zelo okvirne - odvisne so namreč od trenutnih razmer oziroma povpraševanja po storitvi. Poleg tega je objavljeni podatek lahko starejši od 30 dni. Za točnost objavljenih podatkov na dan, ko potrebujete zdravstveno storitev torej ne moremo odgovarjati.

NATANČEN PODATEK O ČAKALNI DOBI LAHKO PRIDOBITE IZKLJUČNO NEPOSREDNO PRI IZVAJALCU, KO STORITEV POTREBUJETE.