• Za več informacij glede delovnega časa kontaktirajte izvajalca.
  • Naročite se lahko prek telefona, e- pošte, obrazca na njihovi spletni strani (https://estetika-omnia.si/contact/) ali preko vtičnika spodaj na profilu. Dodatna telefonska številka: +386 70 879 555.

Izberite storitev in se naročite na pregled.

Z izbiro storitve iz spodnjega seznama se lahko sami naročite na želeni termin. 
V prvem koraku izberete storitev, v naslednjem pa izberete datum in uro. 

Tirologija

Zakaj na tireološki pregled v Kliniko Omnia?

V Kliniki OMNIA so vam na voljo specialistični pregledi delovanja ščitnice (zmanjšano oziroma povečano delovanje ščitnice), ultrazvočni pregled ščitnice ter laboratorijske preiskave krvi, s katerimi merimo delovanje žleze ščitnice.
Potek pregleda
Če boste na posvetu v Kliniki OMNIA omenili, da sumite na nepravilno delovanje endokrine žleze ščitnice, se bo zdravnik odločil za odvzem krvi, s katerim bo preveril raven ščitničnih hormonov in protiteles v krvi, opravil bo tudi UZ pregled žleze, ki omogoči zdravniku vpogled v velikost in zgradbo ščitnice.

6 storitev

Redno Hitro Zelo H. Samoplačniško
Laboratorijske preiskave krvi (TSH. T3. T4. anti TPO. anti TG)
NE
DA
Kontrolni pregled pri specialistu tireologije
NE
DA

Diagnostični posegi

Ultrazvočna diagnostika (UZ) Prikaži vse izvajalce

Diagnostična metoda, ki se uporablja za ugotavljanje bolezenskih procesov v notranjih organih, na žilah, v mišicah ali kitah.

NE na napotnico:
DA samoplačniško:
Redno Hitro Zelo H. Samoplačniško
Ultrazvok ščitnice
NE
DA
UZ vodena punkcija ščitnice
NE
DA

Specialistične ambulante

Tirolog - pregled ščitnice Prikaži vse izvajalce

Specialistična obravnava bolnikov z boleznimi ščitnice.

NE na napotnico:
DA samoplačniško:
Redno Hitro Zelo H. Samoplačniško
Osnovni specialistični pregled pri tirologu
NE
DA
Razširjen specialistični pregled pri tirologu
NE
DA
Informacije o čakalnih dobah so pridobljene iz javno dostopnih uradno objavljenih podatkov in so zelo okvirne - odvisne so namreč od trenutnih razmer oziroma povpraševanja po storitvi. Poleg tega je objavljeni podatek lahko starejši od 30 dni. Za točnost objavljenih podatkov na dan, ko potrebujete zdravstveno storitev torej ne moremo odgovarjati.

NATANČEN PODATEK O ČAKALNI DOBI LAHKO PRIDOBITE IZKLJUČNO NEPOSREDNO PRI IZVAJALCU, KO STORITEV POTREBUJETE.