• Za več informacij glede delovnega časa kontaktirajte izvajalca.
  • Naročite se lahko prek telefona, e- pošte, obrazca na njihovi spletni strani (https://estetika-omnia.si/contact/) ali preko vtičnika spodaj na profilu. Dodatna telefonska številka: +386 70 879 555.

Izberite storitev in se naročite na dermatološki pregled.

Z izbiro storitve iz spodnjega seznama se lahko sami naročite na želeni termin. 
V prvem koraku izberete storitev, v naslednjem pa izberete datum in uro. 

Dermatološki pregled

Kako poteka dermatološki pregled v Kliniki Omnia?

Brez skrbi in zadreg se boste v intimni in okusno opremljeni ambulanti z zdravnico temeljito pogovorili o vaših dermatoloških težavah, zaradi katerih prihajate. Ali gre za preventivni pregled, pregled znamenj, odstranjevanje bradavic, reševanje problemov z nohti, lasiščem ali aknami …

Po pogovoru sledita pregled dermatoloških težav in diagnoza, ki jo zdravnica pacientu temeljito obrazloži in skupaj naredita načrt zdravljenja oziroma naredi dodatne preiskave.

9 storitev

Specialistične ambulante

Pregled pri dermatologu Prikaži vse izvajalce

Specialistična obravnava bolnikov, ki potrebujejo diagnostiko in zdravljenje boleznimi kože, nohtov, las in sluznic

NE na napotnico:
DA samoplačniško:
Redno Hitro Zelo H. Samoplačniško
Kontrolni specialistični dermatološki pregled
NE
DA
Osnovni specialistični dermatološki pregled
NE
DA
Razširjen specialistični dermatološki pregled
NE
DA
Odstranjevanje kožnih sprememb z radiofrekvenco
NE
DA

Redno Hitro Zelo H. Samoplačniško
Aplikacija kortikosteroidne injekcije
NE
DA
Lasersko zdravljenje aken
NE
DA
Laserska odstranitev kožnih sprememb
NE
DA
Laserska odstranitev žilnih sprememb
NE
DA

Terapevtski posegi

Plastična in estetska kirurgija Prikaži vse izvajalce

NE na napotnico:
DA samoplačniško:
Redno Hitro Zelo H. Samoplačniško
Lasersko odstranjevanje pigmentacij
NE
DA
Informacije o čakalnih dobah so pridobljene iz javno dostopnih uradno objavljenih podatkov in so zelo okvirne - odvisne so namreč od trenutnih razmer oziroma povpraševanja po storitvi. Poleg tega je objavljeni podatek lahko starejši od 30 dni. Za točnost objavljenih podatkov na dan, ko potrebujete zdravstveno storitev torej ne moremo odgovarjati.

NATANČEN PODATEK O ČAKALNI DOBI LAHKO PRIDOBITE IZKLJUČNO NEPOSREDNO PRI IZVAJALCU, KO STORITEV POTREBUJETE.