Avelana d.o.o., PE Kirurški center Otočec

Šolska cesta 12, 8222 Otočec
  • Na telefonski številki 07 30 75 107 vsak delovnik med 8. in 12. uro. Naročanje je možno tudi preko elektronske pošte ali preko obrazca na spletni strani: https://www.avelana.si/kontakt
  • Več informacij na spletni strani: http://www.avelana.si/delovni-casi-in-cakalne-dobe
Kirurški center Avelana Otočec

Kardiološke preglede in UZ srca izvaja Matej Godnič, dr. med., spec. interne in intenzivne medicine.
Ultrazvok srca je neinvazivna, neboleča, neškodljiva in hkrati izredno povedna metoda ugotavljanja srčnih obolenj in delovanja srčne mišice.
Za preiskavo ni potrebnih nikakršnih predhodnih priprav.  Pregled v povprečju traja 30 minut. S seboj imejte izvide morebitnih predhodnih preiskav.

Zakaj se naročiti na pregled v Avelano?

Izberite storitev in se naročite.

6 storitev

Diagnostični posegi

Preiskave pljučne funkcije Prikaži vse izvajalce

Diagnostične metode s katerimi se izmeri pljučne volumne, hitrost pretoka zraka preko dihalnih poti, izmenjavo dihalnih plinov, preodzivnost dihalnih poti...

NE na napotnico:
DA samoplačniško:
Redno Hitro Zelo H. Samoplačniško
Obremenitveno testiranje (Cikloergometrija)
NE
Ultrazvok (UZ) srca Prikaži vse izvajalce

Diagnostična metoda, ki se uporablja za pregledovanje srčne mišice, srčnih votlin in ostalih struktur v srcu.

NE na napotnico:
DA samoplačniško:
Redno Hitro Zelo H. Samoplačniško
Usmerjen UZ srca
NE

Specialistične ambulante

Pregled pri kardiologu Prikaži vse izvajalce

Ambulanta za zdravljenje, odkrivanje in preprečevanje bolezni srca in ožilja.

NE na napotnico:
DA samoplačniško:
Redno Hitro Zelo H. Samoplačniško
Cikloergometrija
NE
UZ srca
NE
Kardiološki pregled - prvi
NE
Kardiološki pregled - kontrolni
NE
Informacije o čakalnih dobah so pridobljene iz javno dostopnih uradno objavljenih podatkov in so zelo okvirne - odvisne so namreč od trenutnih razmer oziroma povpraševanja po storitvi. Poleg tega je objavljeni podatek lahko starejši od 30 dni. Za točnost objavljenih podatkov na dan, ko potrebujete zdravstveno storitev torej ne moremo odgovarjati.

NATANČEN PODATEK O ČAKALNI DOBI LAHKO PRIDOBITE IZKLJUČNO NEPOSREDNO PRI IZVAJALCU, KO STORITEV POTREBUJETE.