Avelana d.o.o., PE Kirurški center Otočec

Šolska cesta 12, 8222 Otočec

Ambulanta za fizioterapijo – Avelana, PE Kirurški center Otočec

  • Na telefonski številki 07 30 75 107 vsak delovnik med 8. in 12. uro. Naročanje je možno tudi preko elektronske pošte ali preko obrazca na spletni strani: https://www.avelana.si/kontakt
  • Več informacij na spletni strani: http://www.avelana.si/delovni-casi-in-cakalne-dobe
Kirurški center Avelana Otočec

V Kirurškem centru Avelana odpiramo novo, sodobno ambulanto, namenjeno osebam, ki želijo svoje zdravstveno stanje izboljšati takoj.

Obravnava je primerna za vse osebe z akutnimi in kroničnimi bolečinami v vratu, ramenih, zapestju, kolku, kolenu, gležnju, vratni in ledveni hrbtenici, po poškodbah in raztrganinah mišic, vezeh, s poslabšanjem mišične moči in celotnega gibalnega sistema ter pooperativno rehabilitacijo.

V fizioterapevtski ambulanti izvajamo:
– terapijo po ortopedski medicini Cyriax
– terapijo z nevrostimulatorjem, s katerim lajšamo bolečino
– terapijo z LASER aparatom, s programom fotobiomodulacije
– aktivacijo mišic z elektrostimulatorjem

Zakaj se naročiti na pregled v Avelano?

Izberite storitev in se naročite.

4 storitve

Specialistične ambulante

Z neinvazivnimi terapevtskimi metodami, kot so aktivno in pasivno razgibavanje, hlajenje, segrevanje, masaža, električna stimulacija in druge, fizioterapevti odpravljajo ali zmanjšujejo bolečino, gibalno oviranost ali poškodbo.

NE na napotnico:
DA samoplačniško:
Redno Hitro Zelo H. Samoplačniško
Fizioterapevtska obravnava
NE
Specialna fizioterapevtska obravnava – Manualna terapija zahtevnih okvar mišično-skeletnega sistema
NE
Specialna fizioterapevtska obravnava – Mišično-skeletna fizioterapija zahtevnih okvar mišično-skeletnega sistem
NE
Fizioterapevtski pregled
NE
Informacije o čakalnih dobah so pridobljene iz javno dostopnih uradno objavljenih podatkov in so zelo okvirne - odvisne so namreč od trenutnih razmer oziroma povpraševanja po storitvi. Poleg tega je objavljeni podatek lahko starejši od 30 dni. Za točnost objavljenih podatkov na dan, ko potrebujete zdravstveno storitev torej ne moremo odgovarjati.

NATANČEN PODATEK O ČAKALNI DOBI LAHKO PRIDOBITE IZKLJUČNO NEPOSREDNO PRI IZVAJALCU, KO STORITEV POTREBUJETE.