• Za več informacij glede delovnega časa kontaktirajte izvajalca.
  • Naročite se lahko prek telefona, e- pošte, obrazca na njihovi spletni strani (https://estetika-omnia.si/contact/) ali preko vtičnika spodaj na profilu. Dodatna telefonska številka: +386 70 879 555.

Izberite storitev in se naročite na kardiološki pregled.

Z izbiro storitve iz spodnjega seznama se lahko sami naročite na želeni termin. 
V prvem koraku izberete storitev, v naslednjem pa izberete datum in uro. 

kardiologija - omnia

Kdaj je potrebno obiskati kardiologa?

Preventivni kardiološki pregled svetujemo vsem, ki imate povečane dejavnike tveganja za nastanek srca in ožilja:

  • nezdrav življenjski slog – nezdrava prehrana, pomanjkanje rednega gibanja, povečana telesna teža ali debelost;
  • holesterol in obloge na žilnih stenah;
  • povišan pritisk;
  • sladkorna bolezen;
  • dolgotrajna intenzivna športna aktivnost;
  • povečana izpostavljenost stresu.

Kardiološki posvet svetujemo ob pojavu simptomov, ki lahko kažejo na težave s srcem:

  • bolečine in stiskanje v prsnem košu;
  • omotičnost;
  • kratkotrajna izguba zavesti;
  • občutek razbijanja srca;
  • hitra zadihanost.

4 storitve

Specialistične ambulante

Pregled pri kardiologu Prikaži vse izvajalce

Ambulanta za zdravljenje, odkrivanje in preprečevanje bolezni srca in ožilja.

NE na napotnico:
DA samoplačniško:
Redno Hitro Zelo H. Samoplačniško
Kardiološki pregled - prvi
NE
DA
Kardiološki pregled - kontrolni
NE
DA
UZ srca
NE
DA
Pregled pri pulmologu Prikaži vse izvajalce

Specialistična obravnava bolnikov s simptomi, ki kažejo na bolezni dihal ali alergije.

NE na napotnico:
DA samoplačniško:
Redno Hitro Zelo H. Samoplačniško
Elektrokardiografija EKG (razen Holter)
NE
DA
Informacije o čakalnih dobah so pridobljene iz javno dostopnih uradno objavljenih podatkov in so zelo okvirne - odvisne so namreč od trenutnih razmer oziroma povpraševanja po storitvi. Poleg tega je objavljeni podatek lahko starejši od 30 dni. Za točnost objavljenih podatkov na dan, ko potrebujete zdravstveno storitev torej ne moremo odgovarjati.

NATANČEN PODATEK O ČAKALNI DOBI LAHKO PRIDOBITE IZKLJUČNO NEPOSREDNO PRI IZVAJALCU, KO STORITEV POTREBUJETE.