Zdravju prijazen portal... 💓

Nalaganje Brez rezultatov
Ni rezultatov! Poizkusite prosim z drugimi besedami.

Oglaševanje

 

Portal Čakalne dobe je namenjen hitremu in prijaznemu dostopu do informacij za rezervacijo zdravstvenih storitev, hkrati pa spodbuja uporabnike k zdravemu načinu življenja. Več o viziji našega portala si lahko preberete v naši predstavitvi portala. O podatkih, do katerih lahko uporabniki na našem portalu dostopajo, pa je več napisanega tukaj.

Možni načini oglaševanja

1.) Zakup oglasnega prostora

Opcija A: oblika zakupa CPM (Cost Per Mille), oziroma cena na tisoč prikazov

Ta opcija omogoča prikazovanje oglasnih pasic (-> banner) na določenih oglasnih prostorih oziroma pozicijah, pri čemer se vrednost takega oglaševanja obračuna na podlagi števila prikazov posamezne oglasne pasice. Naročnik lahko v tem primeru izbira kateri koli oglasni prostor oziroma pozicijo.

Opcija B: časovni zakup posameznega oglasnega prostora oziroma pozicije na določeno časovno obdobje

Časovni zakup omogoča zakup posameznega oglasnega prostora oziroma pozicije za krajše oziroma daljše časovno obdobje – vrednost oglaševanja je v tem primeru fiksna v okviru določenega razpona prikazov, ter dodatno znižana glede na dolžino časovnega obdobja zakupa (daljše, kot je obdobje časovnega zakupa, nižja je mesečna vrednost zakupa oglasnega prostora). Naročnik lahko tudi v tem primeru izbira kateri koli oglasni prostor oziroma pozicijo.

Opcija C: časovni zakup celotnega glavnega oglasnega prostora na določeno časovno obdobje

Tretja opcija pomeni v osnovi iste pogoje kot opcija B – razlika je v tem, da so v tej opciji vključene dodatne ugodnosti v obliki posebnega popusta in ekskluzivnosti oglaševanja (v času izvajanja te opcije se nikjer na portalu Čakalne dobe ne oglašuje konkurenčna ponudba s podobnimi/sorodnimi storitvami oziroma proizvodi). Ta opcija vsebuje obvezen zakup vsaj treh oglasnih pozicij iz nabora oglasnih pozicij od 1 do 8.

Opcija D: oblika zakupa CPC (Cost Per Click) oziroma plačilo na posamezen klik

Zadnja opcija omogoča plačilo za posamezen klik, ki ga obiskovalec našega portala opravi na vašem oglasu – oglas je v tem primeru prikazan ves čas na dogovorjeni oglasni poziciji, plačate pa le v primeru, če se izvrši tudi klik na prikazani oglas.

 

Slika 1: Oglasne pozicije na portalu - glavna stran 

 

Slika 2: Oglasne pozicije na portalu - prikaz rezultatov iskanja določene zdravstvene storitve

Slika 3: Oglasne pozicije na portalu - prikaz določene zdravstvene storitve in izvajalca

 

2.) Predstavitev zdravstvene ustanove in ponudbe zdravstvenih storitev

Izdelamo predstavitveni članek zdravstvene ustanove, ki vključuje:

  • Predstavitev zdravstvene ustanove in strokovnega osebja.
  • Podroben pregled ponudbe.
  • Predstavitev posebnih akcij.
  • Prednosti zdravstvene ustanove.
  • Objava vseh kontaktnih podatkov in točne lokacije.
  • Objava slikovnega materiala.

Članek promoviramo en mesec na prvi strani portala, oziroma po dogovoru (socialna omrežja, povezava na članek preko drugih naših člankih s sorodno vsebino,…).

3.) Objava zdravstvene ustanove v našem seznamu izvajalcev zdravstvenih storitev

Vaša zdravstvena ustanova je objavljena na našem portalu pod vsemi zdravstvenimi storitvami, ki jih opravlja in ki so objavljene v našem seznamu zdravstvenih storitev.

Določeni zasebni izvajalci zdravstvenih storitev, ki opravljajo storitve tudi s koncesijo, so v našem seznamu izvajalcev že objavljeni, vendar samo s koncesijskimi storitvami in z osnovnimi podatki, ki so potrebni za naročanje koncesijskih storitev - v tem primeru je predmet ponudbe dopolnitev že objavljenih podatkov.

Objava pod to opcijo pomeni objava izvajalca z naslednjimi podatki:

Podatki o izvajalcu:

  • Logotip.
  • Točen naziv in naslov.
  • Kontaktni podatki (telefon, e-pošta, spletna stran…).
  • Lokacija na zemljevidu.

Podatki o zdravstvenih storitvah:

  • Seznam vseh zdravstvenih storitev.
  • Kratek opis posamezne zdravstvene storitve.
  • Urnik naročanja na storitev.
  • Urnik izvajanja storitve.

Podatki o strokovnem osebju:

  • Izobrazba, specializacije, reference.

Drugo:

  • Dodatno izpostavljen prikaz izvajalca v začetnem delu seznama prikazanih rezultatov zdravstvenih storitev na našem portalu (za iskano storitev, ki jo izvajalec opravlja in ki se išče preko našega portala).
  • Slikovno gradivo.
  • Povezave na referenčne strani.

Seveda smo v zvezi z opcijami oglaševanja prilagodljivi. Kontaktirajte nas – skupaj bomo našli rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

Finančni okvir oglaševanja

Glede finančnega okvira oglaševanja vas vabimo, da nas kontaktirate na e-poštni naslov info@cakalnedobe.si ali preko kontaktnega obrazca, ki se nahaja na koncu tega zapisa. Poklicali vas bomo in se bomo pogovorili o možnostih oglaševanja, ki vam ustrezajo. Po potrebi se bomo dogovorili za kratek spoznavni sestanek, na katerem vam bomo podrobneje predstavili naš portal, pogovorili se bomo o možnostih nadaljnjega sodelovanja in odgovorili na morebitna vprašanja.

Na podlagi pogovora oziroma zaključkov sestanka vam bomo pripravili in poslali ponudbo z opcijami, ki ustrezajo vašim poslovnim zahtevam in z vključenim natančnim finančnim okvirom za vse ponujene opcije oglaševanja.

Obiskanost portala

Poskusno je bil portal postavljen že konec leta 2015, nekako na polno pa je »zaživel« v začetku leta 2016. Veseli smo, da je odziv res dober in beležimo konstantno rast obiskov – od začetnih dnevnih 9-ih obiskov / 18-ih ogledov strani na dan 3.1.2016, do rekordnih (do sedaj, seveda) dnevnih 4.787 obiskov / 12.065 ogledov strani na dan 6.11.2017.

Slika 4: Analiza obiskov Google analitike za dan 6.11.2017

 

 

 

Če pogledamo obisk na tedenski ravni, potem smo imeli do sedaj največ obiska v 45. tednu leta 2017 (od vključno 6.11. do vključno 12.11.2017), ko smo imeli 21.145 obiskov / 54.525 ogledov strani.

Slika 5: Analiza obiskov Google analitike za 45. teden 2017

 

 

Na mesečni ravni je bil glede obiskanosti do sedaj rekorden oktober 2017, ko smo imeli že 71.864 obiskov / 180.123 ogledov strani.

Slika 6: Analiza obiskov Google analitike za oktober 2017

 

Pomemben podatek glede obiskov je tudi, da je vsakodnevno približno 57% novih in približno 43% obiskovalcev, ki so portal že uporabljali.

Še nekaj drugih podatkov analitike, ki prikazujejo našo rast obiskov (vir: Google analitika):

Slika 7: Primerjava januarja, junija 2016 in januarja 2017

 

 

Slika 8: Primerjava januarja in oktobra 2017

 

Slika 9: Analiza rasti obiskov portala od januarja 2016 do vključno oktobra 2017

 

In kako naprej? V prihodnosti se bomo trudili predvsem, da bomo vedno znova in znova premikali meje, širili obzorja in predvsem pomagali vsakomur do informacij, ki mu bodo v pomoč pri iskanju zdravstvenih storitev, še rajši pa pri krepitvi duha in zdravja.

Vsekakor bomo rasli še naprej. Vabimo vas, da nas kontaktirate preko spodnjega obrazca – poklicali vas bomo in se pogovorili, kako lahko rastemo skupaj. Vljudno vabljeni!

Pri tem bi radi poudarili, da gre pri nas za ciljno zelo specifično usmerjeno skupino obiskovalcev, ki iščejo zdravstvene storitve oziroma določene informacije v zvezi s tem oziroma z zdravjem nasploh.

Pišite nam torej, veseli bomo vašega povpraševanja in se bomo z veseljem odzvali – prepričani smo, da v obojestransko zadovoljstvo!

V kolikor ste zainteresirani in želite več informacij s tega področja vas vabimo, da nas kontaktirate na e-poštni naslov info@cakalnedobe.si ali preko kontaktnega obrazca.

 

Ekipa portala Čakalne dobe

 

Kontaktni obrazec

Obvezni podatki so vaše ime, e-pošta in vsebina sporočila. Hvala za razumevanje.